تاریخ انتشار :جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 86632
گزارش مشاوران شرکت آمریکایی الیکس پارتنرز نشان می‌دهد که شرکت‌های غذا و نوشیدنی در سراسر جهان از هدف کاهش انتشار کربن کوتاهی کرده‌اند و باید برای بهبود عملکرد خود تلاش کنند.
کوتاهی تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی از هدف کاهش انتشار کربن
کوتاهی تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی از هدف کاهش انتشار کربن
به گزارش زیست آنلاین، گزارش مشاوران شرکت آمریکایی الیکس پارتنرز نشان می‌دهد که تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در بهترین حالت، ممکن است تا سال ۲۰۳۰ میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا ۲۹ درصد کاهش دهند و هدف ۳۸ درصدی را که در توافقنامه پاریس ۲۰۱۵ سازمان ملل‌متحد تعیین شده بود را از دست خواهند داد.

شرکت‌های غذا و نوشیدنی در سراسر جهان از هدف کاهش انتشار کربن کوتاهی کرده‌اند و باید برای بهبود عملکرد خود تلاش کنند.

تولیدکنندگان موادغذایی و نوشیدنی، برخی از بزرگ‌ترین مشارکت‌کنندگان در گرم‌ شدن کره‌ زمین، با چالش خاصی ازجمله تامین‌کنندگان و مشتریان مواجه هستند.

رندی برت، مدیرعامل الیکس پارتنرز در شیکاگو از نویسندگان این گزارش در مصاحبه‌ای گفت: «زمان عملی‌کردن و اقدام فرا رسیده است».

الیکس پارتنرز تعهدات کربن ۲۳۵ شرکت مواد غذایی و نوشیدنی در سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا و ایالات‌متحده همچنین ۱۳ شرکت بزرگ بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی در جهان را تجزیه و تحلیل کرد. این شرکت همچنین از ۲۰۰ مدیر اجرایی متمرکز بر پایداری و عملیات نظرسنجی کرد.

نتایج نشان داد که شرکت‌های فعال در این صنعت از زمان امضای توافقنامه پاریس در سال ۲۰۱۵ به سختی میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش داده‌اند.

کاهش ۳۸ درصدی چیزی است که برای محدود کردن افزایش دمای زمین به ۱.۵ درجه سانتی‌گراد لازم است. ابتکار اهداف مبتنی بر علم یک مشارکت بین‌المللی است که بررسی می‌کند آیا شرکت‌ها کاهش‌های لازم را که در توافقنامه پاریس مشخص شده است انجام می‌دهند یا خیر.

به گزارش رویترز، تخمین زده شده است که تولید غذا و نوشیدنی یک سوم از انتشار گازهای گلخانه‌ای سالانه را شامل می‌شود.
https://zistonline.com/vdcewp8v.jh8pxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما