تاریخ انتشار :شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 87135
سود روزشمار منتهی به دوره ی شهریور ماه 1402 صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل 23.1 درصد با نرخ سود موثر سالانه معادل 25.7 درصد به حساب سرمایه گذاران واریز شد.
واریز سود دوره شهریورماه 1402صندوق گنجینه زرین شهر
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت گنجینه زرین شهر یکی از قابل اعتماد ترین صندوق های با درآمد ثابت است که تا به امروز بازدهی خوبی برای سرمایه گذاران داشته است. این صندوق در سال 1390 پایه گذاری شد و در حال حاضر به عنوان بزرگترین صندوق مشترک سرمایه‌گذاری کشور با دارایی تحت مدیریت بیش از 60همت ، به مدیریت تامین سرمایه تمدن فعالیت می نماید.

صندوق درآمد ثابت گنجینه زرین شهر ویژگی هایی مانند نقد شوندگی بالا و ریسک کم و درآمد تضمین شده را دارد و در نتیجه در مقایسه با سپرده گذاری بانکی جزو فرصت های مناسب سرمایه گذاری به شمار می آید.

برای ثبت نام صندوق گنجینه زرین شهر به صورت مستقیم می توان ازطریق شعب سوپر مارکت های مالی تامین سرمایه تمدن می توان اقدام کرد. همچنین صدور واحد های این صندوق از طریق ورود و ثبت نام در سایت ibshop.ir  که اولین پلتفرم سرمایه گذاری آنلاین کشورمحصوب می شود امکان پذیر است. در این سایت اطلاعات و جزئیات مربوط به صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن قابل مشاهده و در دسترس است.

صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین بانک شهر طی 12سال فعالیت سرمایه و اعتبار قابل قبولی برای خود به دست آورده است و با توجه به نوع دارایی های این صندوق و ریسک پایینی که برای سرمایه گذاری دارد و قدرت نقدشوندگی بالای آن، بسیاری از افراد سرمایه گذاری در این صندوق را به سپرده گذاری در بانک ها ترجیح می دهند.

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به آدرس« ibshop.ir » و یا شعب سوپر مارکت های مالی آی بی شاپ امکان پذیر است.
https://zistonline.com/vdcdkf0j.yt05s6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما