تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 87132
پویش تامین مالی شرکت امین‌سالار آسمان به منظور تامین سرمایه در گردش در حوزه صادرات و واردات کالا در سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد آغاز شد .
آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت امین‌سالار آسمان
به گزارش زیست آنلاین،به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، سرمایه مورد نیاز این طرح 25میلیارد تومان ودوره سرمایه گذاری 12ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح 10میلیون تومان و حداکثر 1.25میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری 21روز می باشد.

نرخ سود مشارکت در این طرح  29درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل وفرع و چک‌های ضمانت برابر اصل و فرع  مبلغ تامین می باشد.

شایان ذکر است ، عمده فعالیت شرکت در حال حاضر بازرگانی، واردات ابزار الات ، لوازم ورزشی وکاغذ، و صادرات فرش می باشد.فروش این شرکت در سال 1400 برابر 695,486 میلیون ریال و در سال 1401 برابر 1,506,983 میلیون ریال بوده است. در حال حاضر شرکت امین سالار آسمان هدف خرید دستگاه های متفاوتی از جمله انواع دریل، دستگاه جوش و ژنراتور را دارد که با فروش آنها سود کسب می کند.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.
https://zistonline.com/vdcau6na.49n0e15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما