تاریخ انتشار :شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 86470
بهبود قوای محرکه نقطه عطف شکل‌گیری اتحاد استراتژیک در بین خودروسازهای جهان در نظر گرفته می‌شود. این ویژگی برای سایپا و ایران‌خودرو نیز صدق می‌کند. این دو شرکت قصد دارند خودروهای هیبریدی خود را با قوای محرکه یکسان و مشترک تولید و روانه بازار کنند تا بدین ترتیب، علاوه بر ارتقای کیفیت، محصولات به شیوه بهینه‌تر قیمت‌گذاری شوند.
اتحاد ایران خودرو و سایپا در تولید خودروهای هیبریدی با قوای محرکه یکسان
اتحاد ایران خودرو و سایپا در تولید خودروهای هیبریدی با قوای محرکه یکسان
به گزارش زیست آنلاین، دو خودروساز بزرگ و اصلی کشورمان تصمیم گرفته‌اند با اتحاد و کمک یکدیگر، به اهداف بالایی همچون ارتقای محصولات و رضایت مشتریان خود دست یابند.

توافق استراتژیک بین سایپا و ایران خودرو در راستای برآورد اهداف متعددی از جمله بهینه‌سازی قیمت‌ها، افزایش کیفیت، بهره‌وری و تیراژ تولید خودروها صورت گرفته است.

بهبود قوای محرکه نقطه عطف شکل‌گیری اتحاد استراتژیک در بین خودروسازهای جهان در نظر گرفته می‌شود. این ویژگی برای سایپا و ایران‌خودرو نیز صدق می‌کند.

این دو شرکت قصد دارند خودروهای هیبریدی خود را با قوای محرکه یکسان و مشترک تولید و روانه بازار کنند تا بدین ترتیب، علاوه بر ارتقای کیفیت، محصولات به شیوه بهینه‌تر قیمت‌گذاری شوند.

یکی دیگر از جنبه‌های اتحاد استراتژیک بین ایران خودرو و سایپا به خدمات پس از فروش و امدادخودرو مربوط می‌شود.

این دو شرکت در حال حاضر حدود 80 درصد نقطه مشترک جهت سرویس‌دهی به مشتریان در سراسر کشور دارند. با بهره‌گیری از توان دو طرف و در واقع ادغام این مراکز، بدون شک بهبود خدمات و گسترش نقاط تحت پوشش نیز در آینده نزدیک امکان‌پذیر خواهد شد.

پروژه مشترک دیگر بین دوخودروساز که تاکنون به شکل رسمی تایید نشده٬‌ استفاده از موتور EC5 پژو (موتور ارتقا یافته پژو ۲۰۶ تیپ ۵) برای خودرو شاهین است که البته در واقع مربوط به دوران قبل از اعمال تحریم هاست و از ابتدا نیز قرار بوده به عنوان یکی از موتورهای سیتروئن در خطوط سایپا به کار گرفته شود.
https://zistonline.com/vdce7e8v.jh8pfi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما