تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 85431
"جعفر محمدنژاد سیگارودی" مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ساتبا و سخنگوی این سازمان اظهار داشت: سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق متعهد به اجرای خرید تضمینی برق تجدیدپذیر است و همچنان مجوزهای صادر شده برای احداث نیروگاه تجدیدپذیر قابلیت اجرایی شدن را خواهند داشت.
ساتبا همچنان متعهد به اجرای قرارداد خرید تضمینی برق تجدیدپذیر است
به گزارش زیست آنلاین، از دفتر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ساتبا، محمدنژاد با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت نیرو برای ایجاد 10 هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی در حوزه تجدیدپذیر طی 4 سال، از بررسی استراتژی های مختلف سرمایه گذاریِ احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر در این مقیاس خبر داد.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ساتبا افزود: از آنجاکه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر از طریق فرایند قرارداد خرید تضمینی برق به تنهایی برای ایجاد ظرفیت 10 هزار مگاوات کافی نمی‌باشد، این سازمان در حال تدوین روش‌های جدید است و به محض نهایی شدن و دریافت مجوزهای لازم به اطلاع عموم خواهد رسید.

محمدنژاد سیگارودی از تعهد ساتبا به قراردادهای گذشته خرید تضمینی برق تجدیدپذیر و همچنین مجوزها و پروانه‌های صادر شده برای احداث این نوع از نیروگاه‌ها خبر داد و افزود: مجوزهای صادر شده همچون گذشته قابلیت اجرایی شدن را خواهند داشت.
 
https://zistonline.com/vdca6yna.49nme15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما