کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی سازمان ساتبا؛

ساتبا همچنان متعهد به اجرای قرارداد خرید تضمینی برق تجدیدپذیر است

25 مهر 1400 ساعت 9:42

"جعفر محمدنژاد سیگارودی" مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ساتبا و سخنگوی این سازمان اظهار داشت: سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق متعهد به اجرای خرید تضمینی برق تجدیدپذیر است و همچنان مجوزهای صادر شده برای احداث نیروگاه تجدیدپذیر قابلیت اجرایی شدن را خواهند داشت.


به گزارش زیست آنلاین، از دفتر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ساتبا، محمدنژاد با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت نیرو برای ایجاد 10 هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی در حوزه تجدیدپذیر طی 4 سال، از بررسی استراتژی های مختلف سرمایه گذاریِ احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر در این مقیاس خبر داد.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل ساتبا افزود: از آنجاکه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر از طریق فرایند قرارداد خرید تضمینی برق به تنهایی برای ایجاد ظرفیت 10 هزار مگاوات کافی نمی‌باشد، این سازمان در حال تدوین روش‌های جدید است و به محض نهایی شدن و دریافت مجوزهای لازم به اطلاع عموم خواهد رسید.

محمدنژاد سیگارودی از تعهد ساتبا به قراردادهای گذشته خرید تضمینی برق تجدیدپذیر و همچنین مجوزها و پروانه‌های صادر شده برای احداث این نوع از نیروگاه‌ها خبر داد و افزود: مجوزهای صادر شده همچون گذشته قابلیت اجرایی شدن را خواهند داشت.
 


کد مطلب: 85431

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/85431/ساتبا-همچنان-متعهد-اجرای-قرارداد-خرید-تضمینی-برق-تجدیدپذیر

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com