تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : 61755
مردم منطقه‌ای در اندونزی به دلیل اعتراض به آلودگی محیط زیست به شیوه‌ای جالب دست به اعتراض زدند.
مردم در اعتراض به فعالیت شرکت سیمان پای خود را در بلوک گذاشتند
 اهالی یک روستا در اندونزی برای اعتراض به آنچه آسیب‌های زیست محیطی یک کارخانه عنوان می‌شود دست به اعتراض زدند.

بر اساس گزارش تلگراف، اعتراض اهالی روستا اما در نوع خود جالب و منحصر به فرد بود؛ روستاییان از زن و مرد و کودک، پاهای خود را در بلوک‌هایی ساخته شده از چوب که با سیمان پر شده قرار داده بودند.

 اهالی یک روستا در اندونزی برای اعتراض به آنچه آسیب‌های زیست محیطی یک کارخانه عنوان می‌شود دست به اعتراض زدند.

بر اساس گزارش تلگراف، اعتراض اهالی روستا اما در نوع خود جالب و منحصر به فرد بود؛ روستاییان از زن و مرد و کودک، پاهای خود را در بلوک‌هایی ساخته شده از چوب که با سیمان پر شده قرار داده بودند.

 

https://zistonline.com/vdcdk509.yt0fk6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما