مردم منطقهای در اندونزی به دلیل اعتراض به آلودگی محیط زیست به شیوهای جالب دست به اعتراض زدند.

مردم در اعتراض به فعالیت شرکت سیمان پای خود را در بلوک گذاشتند
28 اسفند 1395 ساعت 1:09
مردم منطقهای در اندونزی به دلیل اعتراض به آلودگی محیط زیست به شیوهای جالب دست به اعتراض زدند.
اهالی یک روستا در اندونزی برای اعتراض به آنچه آسیبهای زیست محیطی یک کارخانه عنوان میشود دست به اعتراض زدند.
بر اساس گزارش تلگراف، اعتراض اهالی روستا اما در نوع خود جالب و منحصر به فرد بود؛ روستاییان از زن و مرد و کودک، پاهای خود را در بلوکهایی ساخته شده از چوب که با سیمان پر شده قرار داده بودند.
اهالی یک روستا در اندونزی برای اعتراض به آنچه آسیبهای زیست محیطی یک کارخانه عنوان میشود دست به اعتراض زدند.
بر اساس گزارش تلگراف، اعتراض اهالی روستا اما در نوع خود جالب و منحصر به فرد بود؛ روستاییان از زن و مرد و کودک، پاهای خود را در بلوکهایی ساخته شده از چوب که با سیمان پر شده قرار داده بودند.
کد مطلب: 61755