تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 87123
«فراخوان شناسایی شرکت‌های توانمند در حوزه مطالعات زمین‌شناسی و ژئوفیزیک برای شناسایی منابع آب ژرف» توسط ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.
شناسایی منابع آب ژرف با استفاده از ظرفیت شرکت‌های توانمند
به گزارش زیست آنلاین، معاونت علمی ریاست‌جمهوری در نظر دارد نسبت به شناسایی و بهره‌گیری از توانمندی شرکت‌ها و مجموعه‌های علمی، فناور و دانش‌بنیان در حوزه مطالعات زمین‌شناسی و ژئوفیزیکی به منظور شناسایی منابع آب ژرف در استان‌های با اولویت کشور نظیر اصفهان، یزد، سمنان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و جنوبی و کرمان اقدام کند.

همه شرکت‌ها و مجموعه‌های علمی و دانشگاهی توانمند در «تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی»،  «زمین‌شناسی ساختمانی»، مدل‌سازی سه‌بعدی زمین‌شناسی ساختمانی»، «مدل‌سازی محیط رسوبی»، «مدل‌سازی سه‌بعدی زمین‌شناسی مخزن»، «چینه‌شناسی»، «چینه‌نگاری سکانسی»، «تفسیر محیط‌های رسوبی» و «ژئوشیمی»، «ژئوفیزیک غیرلرزه‌ای همچون گرانی‌سنجی، مغناطیس هوایی، مگنتوتلوریک و ادیومگنتوتلوریک» و «ژئوفیزیک لرزه‌ای شامل لرزه‌ای دوبعدی و سه‌بعدی» می‌توانند در این فراخوان مشارکت کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس https://ab.isti.ir/ مراجعه کنند.
https://zistonline.com/vdcae6na.49n0u15kk4.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما