تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 83992
نوید رییس سازمان جنگل ها،مراتع وآبخیزداری کشور برای حفاظت بهتر؛

جنگلبانان به تجهیزات دفاع شخصی مجهز می شوند

با هدف افزایش توان حفاظتی و برای حفظ بهتر منابع طبیعی، به زودی تجهیزات دفاع شخصی و لوازم پیشگیری از حریق برای جنگلبانان به استان ها ارسال می شود.
جنگلبانان به تجهیزات دفاع شخصی مجهز می شوند
به گزارش زیست آنلاین، جنگلبانان در برخورد با متخلفان جنگل و مرتع و مافیای زمین و جنگل و چوب، با دست های خالی از منابع ملی دفاع می کنند؛ آنها هیچگونه وسیله دفاع قابل اعتمادی برای دفاع از خود در برابر حمله های احتمالی متخلفان ندارند. این موضوع، ضرورت و لزوم تجهیز آنها را به ابزارها و تجهیزات دفاع شخصی بیشتر می کند. موضوعی که حالا رییس سازمان جنگل ها ومراتع نوید حل آنرا داده است.

مسعود منصور رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور گفت:« پیشگیری از حریق، از مهم ترین اقدامات حفاظتی است و در سال جدید باید تلاش مان این باشد که ‏با اقدامات پیشگیرانه، کمترین میزان حریق در عرصه‌های منابع‌طبیعی رخ دهد.»

او افزود:« انتظار داریم سازمان حفاظت محیط‌ زیست در ‏مناطق چهارگانه و مجریان طرح‌های منابع‌طبیعی در محدوده اراضی تحت اختیار نیز، اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی را پیش‌بینی و ‏اجرا کنند.»

 مسعود منصور تاکید کرد:« به ‏منظور افزایش توان حفاظتی، به زودی ارسال تجهیزات پیشگیری از حریق و دفاع شخصی جنگلبانان به استان‌ها آغاز می‌شود. ‏امیدواریم در سال جدید پوشش رادیویی دیجیتالی عرصه‌های منابع‌طبیعی کشور به ۸۵ درصد افزایش یابد و شبکه بی‌سیم را ‏توسعه دهیم.»‏‌

منصور با اشاره به اینکه شاهد ‏افزایش خوبی در اعتبارات بخش‌های مختلف منابع‌طبیعی و آبخیزداری هستیم افزود:« به عنوان مثال در بخش "حفاظت وحریق" میزان ‏اعتبارات بیش از ۲ برابر سال گذشته در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود با نظارت و هزینه‌کرد بهینه، اقدامات و اتفاقات ‏خوبی در سال ۱۴۰۰ رقم بخورد.»/اسکان نیوز

 

https://zistonline.com/vdcauona.49neo15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما