تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 83889

برنامه ریزی FedEx برای سبز شدن

ترجمه از فایزه فلاحتی
زیست آنلاین: آمازون، والمارت جنرال موتورز و اکنون FedEx.
برنامه ریزی FedEx برای سبز شدن
به گزارش زیست آنلاین، این شرکت غول پیکر تحویل کالا، با اعلام اینکه قصد دارد در تلاش برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، تا سال 2040 کربن خنثی شود، به بیش از 50 شرکت بزرگ دیگر پیوست.

مدیران اجرایی می گویند که ایجاد تغییر فرهنگی توسط شرکتهایی صورت می گیرد که نه تنها به سهامداران بلکه به فوریت فزاینده تغییرات آب و هوایی و نگرانی های کارمندان و مشتریان خود پاسخ می دهند.

FedEx وعده داد که تا سال 2040، یعنی 10 سال سریعتر از جدول زمانی تعیین شده توسط توافق نامه آب و هوای پاریس، کربن خنثی شود.

این شرکت متعهد شد سرمایه گذاری اولیه 2 میلیارد دلاری برای برقی کردن ناوگان عظیم خود با بیش از 180 هزار وسیله نقلیه انجام دهد.

میچ جکسون، مدیر بخش پایداری Fedex گفت: ما تقریبا هر روز با مشتریان خود درمورد این مسائل صحبت می کنیم. پایداری دیگر یک امر اختیاری نیست. من فکر می کنم که در بسیاری از ملاحظات، تفکر اصلی است. "

برخی از شرکتهایی که متعهد به تحقق این هدف هستند و سایر شرکتها را برای انجام همین کار تشوقی می کنند، در ابتکاری به نام Climate Pledge، که توسط  جف بزوس، صاحب روزنامه واشنگتن پست بنیان گذاشته شد، حضور دارند.

این شرکت ها شامل IBM ، Microsoft ، Unilever ، Johnson Controls ، Coca-Cola ، Uber و Best Buy هستند.

کربن خنثی شدن به این معنی است که شرکت ها باید کاملاً به منابع تجدیدپذیر روی بیاورند یا با جذب و ذخیره دی اکسید کربن موجود در جو، سوختن سوخت های فسیلی را جبران کنند.

https://zistonline.com/vdcf1cdc.w6dmcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما