تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 82694
زیست آنلاین: وقتی اسم تگزاس می آید، خواستگاه برخی از بزرگترین شرکت های انرژی خصوصی جهان در ذهن تداعی می شود. اما پایتخت نفت و گاز آمریکا نیز تمایل به حرکت به سمت انرژی های تجدیدپذیر دارد.
چرخش پایتخت نفت و انرژی آمریکا به سمت انرژی های تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، وقتی اسم تگزاس و بزرگترین شهر آن می آید، خواستگاه برخی از بزرگترین شرکت های انرژی خصوصی جهان در ذهن تداعی می شود. اما پایتخت نفت و گاز آمریکا نیز تمایل به حرکت به سمت انرژی های تجدیدپذیر دارد.

شهر هیوستون متعهد شده است تا به عنوان بخشی از همکاری های جدید با NRG Energy صد در درصد انرژی تجدیدپذیر خریداری کند. در طول این توافق هفت ساله، پیش بینی می شود که هزینه برق شهر کاهش یابد و 9.3 میلیون دلار در سال صرفه جویی حاصل شود.


این توافقنامه این شهر را در مسیر صحیح یک شهر دوستدار محیط زیست قرار می دهد. علاوه بر وعده تجدیدپذیر، خطوط دوچرخه سواری در حال ساخته شدن است و مردم تشویق می شوند از اتومبیل های برقی استفاده کنند.


حتی از الون مسك تقاضا شده است كه شركت های Tesla و SpaceX را به این شهر منتقل كند، با اين اميد كه اين پيشنهاد به ساير مشاغل كمك كند تا هوستون را ببينند كه واقعاً چه هست و نه یک سرمايه جهانی تجارت نفت و گاز.

منبع: oilprice

https://zistonline.com/vdci5qav.t1ar32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما