تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 82646
زیست آنلاین: دولت نیوزلند بیش از یک میلیارد دلار برای ایجاد "مشاغل طبیعت" از جمله کارهای زیست محیطی در مناطق مختلف این کشور هزینه خواهد کرد.
بودجه 1 میلیارد دلاری برای ایجاد مشاغل زیست محیطی
به گزارش زیست آنلاین، دولت نیوزلند بیش از یک میلیارد دلار برای ایجاد "مشاغل طبیعت" از جمله کارهای زیست محیطی در مناطق محتلف این کشور هزینه خواهد کرد. 

گرانت رابرتسون، وزیر دارایی این کشور از اختصاص بیش از 50 میلیارد دلار بودجه نقدی برای بهبود اقتصاد خبر داد تا اقتصاد این کشور پس از یک تعطیلی هفت هفته ای، به شرایط قبلی خود برگردد. ده ها هزار نفر در طول بحران کرونا کار خود را از دست داده اند و انتظار می رود که اخراج های بیشتری اتفاق بیفتد.

وزیر محیط زیست این کشور نیز گفت که حدود ۱۱ هزار شغل جدید در حوزه محیط زیست در مناطق مختلف کشور ایجاد می شود. این سرمایه گذاری در طبیعت نه تنها با فراهم آمدن شغل از هزاران نفر حمایت می‌کند، بلکه با کمک به طبیعت، نسل های بعدی را از محیط زیست بی بهره نمی گذارد.

کارگران به حفاظت و احیای تنوع زیستی بومی و زیستگاه ها و سرزمین ها حفاظت شده و عمومی کمک می کنند. این موضوع فرصتی ایجاد می کند که افرادی که شغل خود را در بخش های دیگر از دست داده اند به این کار روی بیاورند.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcfvvdc.w6d0jagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما