تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 67287
زیست آنلاین: پروژه «پروژه نیروگاه بادی در جزیره گالاپاگوس» توسط کشور اکوادور حاضر در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۶ در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد معرفی می شود.
پروژه نیروگاه بادی در جزیره سن کریستوبال در کشور اکوادور / برنده جایزه بنیاد جهانی انرژی
به گزارش زیست آنلاین، پروژه نیروگاه بادی گالاپاگوس در جزیره سن کریستول بزرگترین پروژه نیروگاه بادی در کشور اکوادور است.

وضعیت اولیه

جزایر کوچک به شدت تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی قرار دارند. این اثرات منفی شامل افزایش سطح دریا و وقایع مخرب آب و هوایی است. در گالاپاگوس، به نظر می رسد که شرایط محلی ساحلی از طریق فرسایش سواحل و مرگ مرجان ها بر منابع محلی تأثیر بگذارد. این امر منجر به کاهش ارزش این مقصد برای گردشگری خواهد شد و این محیط زیست جزیره ای کوچک و توسعه اجتماعی و اقتصادی آن را در معرض خطر قرار خواهد داد. سوخت دیزل در مجمع الجزایر گالاپاگوس برای ژنراتورهای برق مورد استفاده قرار می گیرد، که برق مورد نیاز ساکنان آن را تولید کند. نگرانی مداوم در مورد خطر ریختن سوخت، محیط زیست منحصر به فرد و شکننده را تهدید می کند نیز افزایش یافته است.

راه حل

دولت اکوادور تصمیم به کشف و توسعه تولید برق سازگار با محیط زیست کرد. این پروژه، هم به لحاظ زیست محیطی و هم به لحاظ مالی، می تواند برای همیشه فعال باشد. از آنجایی که این پروژه در اکوسیستم حساس جزایر گالاپاگوس قرار دارد، شرکت ها متعهد به طراحی و ساخت این پروژه در انطباق کامل با قوانین زیست محیطی و حفاظت های محیط زیستی توصیه شده هستند. از زمان افتتاح رسمی طرح، هیچ پرنده بومی در معرض خطر انقراض به علت برخورد با توربین های بادی، آسیب ندیده و یا کشته نشده است. این پروژه به نماد توسعه انرژی پایدار تبدیل شده است.

نوآوری

این پروژه ابتکاری، رویکردهای پایدار و مقرون به صرفه را برای ارائه خدمات انرژی تجدید پذیر به جامعه توسعه داده و آن را اثبات کرد. این نتایج به دلیل وجود یک ساختار سرمایه گذاری منحصر به فرد و نوآورانه است. این پروژه از نظر قانونی به عنوان یک پروژه سودمند اجتماعی اعلام شده است. در نتیجه مالیات دهندگان اکوادور به طور سالانه تا ۲۵ درصد از مالیات بر درآمد پرداختی خود را به دولت محلی برای توسعه این پروژه اختصاص می دهند. آموزش کارکنان تعمیر و نگهداری در این پروژه، وجود متخصصین واجد شرایط در جزایر گالاپاگوس را تضمین کرده و اعتماد مردم محلی به پروژه های انرژی تجدید پذیر را افزایش داده است. /منبع: energyglobe

شرکت در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی

بنابراین گزارش علاقه مندان جهت  حضور در این دوره با شماره های ۸۸۵۱۵۵۲۶-۸۸۵۱۵۴۲۱-۸۸۵۱۵۳۲۸ تماس بگیرید یا به نشانی http://www.iran-gma.com مراجعه کنید

https://zistonline.com/vdcja8em.uqeaozsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما