تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 62660
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری درکمیسیون کشاورزی، تقریبا در ۶۰سال گذشته بیش از ۱۵هزار هکتارجنگل تخریب یا کاهش میزان جنگل را در کشور شاهد بودیم.
تخریب بیش از ۱۵ هزار هکتار جنگل در ۶۰سال گذشته
علی وقف چی درباره جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون، مسئولین سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از افزایش جنگل‌های مصنوعی و یا کاشت درختان جنگلی خبر دادند.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور در بخش کشاورزی و محیط زیست نیز توسط مسئولان ذی ربط در کمیسیون متبوعش قرائت شد.

 سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس ،یادآورشد: طبق  اعلام مسئولان سازمان جنگلها ،مراتع و آبخیزداری در کمیسیون کشاورزی، تقریبا در ۶۰سال گذشته بیش از ۱۵هزار هکتار جنگل تخریب یا کاهش میزان جنگل را در کشور شاهد بودیم .

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

 

https://zistonline.com/vdcjymem.uqe8mzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما