کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تخریب بیش از ۱۵ هزار هکتار جنگل در ۶۰سال گذشته

10 خرداد 1396 ساعت 12:30

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری درکمیسیون کشاورزی، تقریبا در ۶۰سال گذشته بیش از ۱۵هزار هکتارجنگل تخریب یا کاهش میزان جنگل را در کشور شاهد بودیم.


علی وقف چی درباره جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون، مسئولین سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از افزایش جنگل‌های مصنوعی و یا کاشت درختان جنگلی خبر دادند.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور در بخش کشاورزی و محیط زیست نیز توسط مسئولان ذی ربط در کمیسیون متبوعش قرائت شد.

 سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس ،یادآورشد: طبق  اعلام مسئولان سازمان جنگلها ،مراتع و آبخیزداری در کمیسیون کشاورزی، تقریبا در ۶۰سال گذشته بیش از ۱۵هزار هکتار جنگل تخریب یا کاهش میزان جنگل را در کشور شاهد بودیم .

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

 


کد مطلب: 62660

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/62660/تخریب-بیش-۱۵-هزار-هکتار-جنگل-۶۰سال-گذشته

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com