تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 78852
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو با بیش از ۲۰ امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.
تقاضای بیش از ۲۰ نماینده برای استیضاح وزیر نیرو
به گزارش زیست آنلاین، علی اصغر یوسف نژاد، اظهار داشت: این تقاضای استیضاح پس از ارائه به هیات رئیسه مجلس برای بررسی به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع شد و این کمیسیون یک هفته فرصت دارد استیضاح را بررسی کند.
وی درباره محورهای ۱۴ گانه تقاضای استیضاح، گفت: فقدان مدیریت و برنامه ریزی برای تصدی وزارت نیرو، عدم رعایت عدالت و اقدام تبعیض آمیز بین مناطق مختلف از جمله در تقسیط عبارات عمرانی، اجرا نشدن تعهدات داده شده در گزارش برنامه وزیر در زمان رای اعتماد و طولانی شدن اجرای مصوبات دولت و تعهدات وزارت نیرو برای اجرای سدهای آبرسانی و فاضلاب از مهمترین محورهای این تقاضای استیضاح است.
عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: تامین نشدن آب و برق مورد نیاز طرح های صنعتی کشاورزی و آشامیدنی، فقدان برنامه ریزی و اولویت بندی طرح های آبرسانی، طولانی شدن اجرای سدها و آبرسانی و مشکلات متعدد مردم، ضعف شدید مدیریتی در اجرای پروژه های تصفیه فاضلات شهری و روستایی و ضعف عملکرد در نگهداری بازسازی و نوسازی زیرساخت های پایاب سدها از دیگر محورهای این طرح استیضاح است./ منبع: ایرنا

https://zistonline.com/vdcj8oea.uqeoizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما