تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 78489
۱۰۳ پروژه مهم برق‌رسانی شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و شرکت توزیع نیروی برق تبریز با حضور وزیر نیرو و با مجموع ۸۴۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری  ۱۰۳ پروژه برق‌رسانی در آذربایجان شرقی
به گزارش زیست آنلاین، افشین روشن‌میلانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و رئیس شورای هماهنگی  مدیران صنعت آب و برق آذربایجان شرقی ضمن اعلام این مطلب افزود: ۱۰۳ پروژه مهم در بخشهای خطوط انتقال،  فوق توزیع و توزیع برق در سطح  استان آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و همایون حائری معاون وزیر در امور برق و انرژی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی  این پروژه‌ها را در بخش فوق توزیع شامل خط  ۲۳۰ کیلوولت هریس- سراب و ارتباط خط ۲۳۰ کیلوولت اهر- والی و اهر – شفا در پست نیروگاه هریس با مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه، خط کابلی ۱۳۲ کیلوولت پست های ستارخان – گلستان در شهر تبریز با مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه و خطوط ۶۳ کیلوولت چهار مداره ارتباطی پست سراب با مجموع ۴۰ میلیارد ریال هزینه عنوان کرد.

همچنین تعداد ۱۰۰ پروژه برق‌رسانی در بخش توزیع در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در حوزه عملیاتی این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده و به بهره‌برداری رسید.

میلانی مهمترین هدف از اجرای این پروژه‌ها را تامین انرژی مطمئن برای مشترکین و متقاضیان جدید صنعتی، خانگی، کشاورزی  و ... و افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مناطق مذکور قلمداد کرد./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcf1jde.w6dccagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما