تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : 69868
شرکت BP در سال های اخیر به سرمایه گذاری های گسترده در تکنولوژی های مربوط به شارژ خودروهای برقی پرداخته است.
سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری غول نفتی در تکنولوژی شارژ خودروهای برقی در ۵ دقیقه
به گزارش زیست آنلاین، شرکت BP با این شعار که « مأموریت ما تامین سوخت لازم خودروهاست و فرقی نمیکند که مشتریان از چه نوع خودرویی استفاده کنند» در سال های اخیر به سرمایه گذاری های گسترده در تکنولوژی های مربوط به شارژ خودروهای برقی پرداخته است.

این شرکت روز گذشته اعلام کرد که ۲۰ میلیون دلار در یک استارتاپ اسرائیلی به نام StoreDot سرمایه گذاری می کند که تکنولوژی شارژ نسل جدیدی از باتری های لیتیوم یونی در مدت ۵ دقیقه را در اختیار دارد.
شارژ خودرو های برقی در مدت زمانی برابر با پرکردن باک یک خودروی بنزینی یک موفقیت و مزیت بزرگ برای این صنعت به شمار می رود.
این استارتاپ قصد دارد نسل جدیدی از باتری های با قابلیت شارژ سریع به نام "flash batteries" را تا سال دیگر وارد بازار موبایل نماید. سرمایه گذاری BP به این شرکت کمک می کند تا این تکنولوژی به بازار خودرو نیز وارد شود. 

این شرکت ادعا می کند که باتری هایش حاوی الکترولیت های سازگار با محیط زیست و پایدار در دمای بالاست که به خودروهای برقی امکان پیمودن بیش از ۳۰۰ مایل تنها با یک بار شارژ را می دهد. ماده اصلی تشکیل دهنده این باتری ها به جای اکسید فلزات، محلول پلیمری است که علاوه بر افزایش چگالی انرژی وابستگی به فلزاتی همچون نیکل و کبالت را کاهش می دهد./ منبع: دیده بان انرژی
 

https://zistonline.com/vdcg7793.ak9y34prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما