تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 69776
کاهش فاصله زمانی قطارهای مترو ابزاری کارآمد برای کنترل بهینه مدیرت ترافیک شهری است.
در راستای نوسازی و گسترش ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت  نباید جزیره ای  عمل کرد
به گزارش زیست آنلاین، فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مجلس، درباره وضعیت حمل ونقل همگانی کلان شهر تهران،گفت: از جمله مهمترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری آلودگی هوا در کنار نوسازی و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است، این در  حالی است که این دو  مسئله لازم و ملزوم همدیگر هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نباید برای تصمیم گیری برای نوسازی و گسترش ناوگان حمل ونقل عمومی منفک عمل کرد، تصریح کرد: متأسفانه پیکان کمبود بودجه و اعتبارها همیشه به سمت و سوی عواملی روانه می‌شود که عدم سرمایه گذاری در انها تهدیدها و هزینه های مضاعفی را برای کشور به همراه دارد.

 ذوالقدر  افزود: توسعه ناوگان حمل ونقل ریلی و کاهش فاصله حرکت قطارهای مترو می تواند ابزاری کارامد برای کمک به این چالش مدیریت ترافیک شهری باشد اما به این نکته تاکید دارم که نباید کمیت را فدای کیفیت در هیچ زمینه ای نمود.

  نماینده مردم تهران  در  مجلس با بیان اینکه در راستایی  نوسازی و گسترش ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت  نباید جزیره ای  عمل کرد، گفت: کاهش فاصله زمانی قطارهای  مترو  ابزاری کارآمد برای کنترل بهینه مدیرت ترافیک شهری است.

 عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس یادآورشد : ناوگان حمل و نقل عمومی نه تنها  فرسوده و مستهلک است بلکه از  لحاظ تعداد نیز جوابگو نیازهای کشور نیست اما باید این نکته نیز  توجه کرد که  حرکت به سمت افزایش کمی نباید کیفیت خدمات و سرویس دهی را تحت الشعاع قراردهد./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcepf8p.jh8ofi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما