تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 69698
اعضای کمیسیون اقتصادی با موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده مبنی بر هدفمندسازی مالیات بر آلایندگی خودروها موافقت کردند و مقرر شد مالیات بر آلایندگی مطابق با برچسب خودروها به تفکیک خودروهای سبک، سنگین و موتور سیکلت اخذ شود.
 با هدفمندسازی مالیات بر آلایندگی خودروها موافقت شد
رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، موادی دیگر از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور نمایندگان بخش خصوصی، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و مسئولان سازمان امور مالیاتی بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع هدفمندسازی مالیات بر آلایندگی خودروها محور نشست امروز کمیسیون اقتصادی بود و نظرات کارشناسی در این خصوص مطرح و بررسی شد.

براساس اعلام زارع، اعضای کمیسیون اقتصادی با موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده مبنی بر هدفمندسازی مالیات بر آلایندگی خودروها موافقت کردند و مقرر شد مالیات بر آلایندگی مطابق با برچسب خودروها به تفکیک خودروهای سبک، سنگین و موتور سیکلت اخذ شود.

زارع در پایان یادآور شد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با پیشنهاد دولت مبنی بر وضع نرخ های بالاتر مالیاتی بر خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای تولید داخل موافقت کردند./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdch6-n-.23nwwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما