تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : 68856
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست در مراسم اختتامیه نخستین رویداد استارتاپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند گفت: این رویداد گامی مثبت در گذر از شعار و رفتن به سوی عمل¬گرایی است.
حمایت شهرداری تهران از طرح ها و ایده های منتخب در رویداد استارتاپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در مراسم اختتامیه رویداد استارتاپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند که روز گذشته در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، خاطرنشان ساخت: حضور جوانان پویا، خلاق و دارای ایده در حل مشکلات و معضلات ابرشهر تهران بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.
وی در ادامه ضمن حمایت از ایده ۱۲ تیم شرکت کننده این رویداد گفت: رویکرد این دوره مدیریت شهری استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی جوان و خلاق جامعه است.
در ادامه مراسم صدرالدین علیپور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خاطر نشان ساخت: اعتقاد قلبی مجموعه شهرداری افزایش مشارکت شهروندان به ویژه قشر جوان و فعال جامعه است.
وی افزود: هدف از مدیریت جهادی، ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری و افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.
علیپور با اشاره به اهمیت استفاده از ایده های نوین در مدیریت هوشمند شهری خاطرنشان ساخت: رویداد استارتاپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند گامی مثبت در گذر از شعار و رفتن به سوی عمل¬گرایی است.
بنابر این گزارش پس از سه روز کار تیمی، از بین ۱۲ تیم شرکت کننده سه ایده "پلاس¬تیک" تبدیل مواد بازیافتی و پلاستیکی بلا استفاده به مواد تزیینی، با رعایت اصول بهداشتی، "رعنا" اپ آموزش پرورش گیاهان و خرید و فروش آنها با حداقل زمان و هزینه موجود و "میدون" فروش آنلاین میوه از میوه و تره بار با قیمت مناسب و دست چین شده به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب نمودند.
همچنین سازمان حفاظت محیط زیست از ایده "دیرفود" اپ جمع¬کننده باقیمانده غذا جهت جلوگیری از هدررفت آن حمایت خواهد کرد.
لازم به ذکر است این رویداد به مدت ۳ روز از تاریخ ۹ الی ۱۱ اسفندماه با استقبال کم نظیر علاقمندان به حوزه محیط زیست و مدیریت هوشمند شهری برگزار شد.

https://zistonline.com/vdcce4qe.2bq4p8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما