تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 68167
زیست آنلاین: در حال حاظر ظرفیت تولید انرژی خورشیدی در هند به رشد پایدار خود رسیده است، علاوه بر آن پروژه ای با هدف تولید ۱۰۰ گیگاوات برق خورشیدی تا سال ۲۰۲۲ در این کشور شکل گرفته است.
نقطه عطف در انرژی های تجدید پذیر هند
به گزارش زیست آنلاین، هند با گذر از تولید ۲۰ گیگاوات برق خورشیدی نقطه عطفی در انرژی های تجدید پذیر ایجاد کرده است، این دستاورد بزرگ دولت از انرژی های تجدید پذیر، که از سال ۲۰۱۴، شروع شده بود در صدد است تا سال ۲۰۲۲ به ظرفیت ۱۰۰ گیگاوات تولید برق خورشیدی دست یابد.

براساس آخرین گزارش تحقیقاتی Mercom Capital، در حال حاضر تاسیسات تجمعی انرژی سبز در هند، در حدود ۱۸.۴ گیگاوات قرار دارد.

برای اولین بار، در طول سال۲۰۱۷ میلادی ، انرژی خورشیدی منبع تغذیه در هند بوده است و آمارهای اولیه نشان می دهد امروزه انرژی خورشیدی ۴۵ درصد از ظرفیت کل انرزی این کشور را تامین می کند.

در زمانی که اقدامات حمایت گرانه از سوی دولت موجب کاهش فعالیت های صنعتی شده است، این کشور به نقطه عطف خود رسید. به نظر می رسد سیاست های دولتی محافظه کارانه در نظر گرفته شده موجب افزایش روند کلی انرژی خورشیدی در سال ۲۰۱۸ بشود.

هدف از این پروژه، تولید ۱۰۰ گیگاوات برق خورشیدی تا سال ۲۰۲۲ است. تولید برق خورشیدی همچنین در سال ۲۰۱۷ با افزایش ظرفیت چشمگیر خود شاهد رشد پایدار بود، همچنین تولید کننده های انرژی خورشیدی نیز متعهد به ساخت ۱۵۲ مدرسه با هدف گسترش انرژی خورشیدی در این کشور شدند. / منبع: indiatimes

https://zistonline.com/vdchqzn-.23n6-dftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما