تاریخ انتشار :شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 66760
زیست آنلاین: پروژه «سیستم حمل و نقل برقی اداره پست» توسط کشور اتریش حاضر در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۶ در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد معرفی می شود.
سیستم حمل و نقل برقی اداره پست در کشور اتریش / برنده جایزه بنیاد جهانی انرژی
به گزارش زیست آنلاین، اداره پست اتریش شروع به کاهش اثرات زیست محیطی خود، از طریق جایگزینی وسایل نقلیه معمولی با وسایل الکتریکی و در نتیجه کاهش انتشار CO۲ و اجتناب از انتشار گازهای خروجی مضر از اگزوز خودروها کرد.

وضعیت اولیه

اداره پست اتریشی بزرگترین مرکز تدارکات لجستیک در اتریش است. پست یک کسب و کار بسیار انرژی بر است. کارکنان هر روز حدود ۲۹۰،۰۰۰ کیلومتر را پوشش می دهند (با پای پیاده، دوچرخه یا موتورسیکلت، ماشین یا وانت). این شرکت سالانه تقریبا ۱۵ میلیون لیتر سوخت برای حدود ۹،۵۰۰ دستگاه خودرو نیاز دارد و ساختمان های آن سالانه حدود ۱۳۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی مصرف می کند. این امر باعث انتشار CO۲ می شود و بر آب و هوای جهانی تاثیر می گذارد.

راه حل

اداره پست اتریش برای کاهش ردپای زیست محیطی، پروژه هایی را با عنوان «پست الکتریکی با مدل منطقه ای» و «وین سبز» آغاز کرد. در این پروژه ها، بسته های پستی در طول روز با پای پیاده، دوچرخه یا وسیله نقلیه الکتریکی به مقصد می رسد. وسایل نقلیه برای یک مدت محدود در روز استفاده می شود. این، یک زمینه ایدآل برای به اشتراک گذاری خودروها با سایر شرکت هایی که ساعات کار متفاوتی دارند، می باشد. آنها همچنین از پنل های خورشیدی برای تامین انرژی ساختمان های خود استفاده می کنند.

نوآوری

جنبه نوآورانه این پروژه جایگزینی وسایل نقلیه معمولی با وسایل نقلیه الکتریکی است. اداره پست اتریش با استفاده از انواع مختلف وسایل نقلیه الکتریکی به دنبال به دست آوردن بهترین نتیجه در استفاده از منابع است. بنابراین، انتشار گازهای گلخانه ای بزرگترین منبع موتورسیکلت اتریش، کاهش می یابد. این می تواند به سایر شرکت های لجستیک نشان دهد که چگونه می توان تغییر ایجاد کرد. علاوه بر این، زیرساخت های سوخت گیری غیر متمرکز در مناطق مختلف اتریش ایجاد شده است. این پروژه همچنین نمونه ای از اثرات همکاری را از طریق به اشتراک گذاری خودرو نشان می دهد. اداره پست اتریش اطلاعات مهم در مورد وسایل نقلیه الکتریکی را جمع آوری می کند که به دیگر شرکت ها کمک می کند تا با خودروهای الکتریکی کار خود را شروع کنند./منبع: energyglobe

شرکت در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی

بنابراین گزارش علاقه مندان جهت  حضور در این دوره با شماره های ۸۸۵۱۵۵۲۶-۸۸۵۱۵۴۲۱-۸۸۵۱۵۳۲۸ تماس بگیرید یا به نشانی http://www.iran-gma.com مراجعه کنید

https://zistonline.com/vdce7f8p.jh8ppi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما