تاریخ انتشار :شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 65136
مدیرکل دفتر آموزش و ترویج سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر انجام بازاریابی در جنگل‎های زاگرس تاکید کرد و گفت: زاگرس می‌تواند در اشتغال سهم عمده‌ای داشته باشد.
انجام بازاریابی در جنگل‎های زاگرس
به گزارش زیست آنلاین، غلامرضا هادربادی در کارگاه آموزشی و همایش منطقه ۲ کشور با عنوان بازاریابی در مدیریت جامع حوزه آبخیز با بیان اینکه حوزه زاگرس جدا از گستردگی و تنوع و غنا می‎تواند در اشتغال سهم عمده‎ای داشته باشد، اظهار کرد: در اشتغال دو نکته مغفول مانده وجود دارد که این باعث می‎شود اشتغال پایدار نباشد، یعنی اگر زنجیره اشتغال را تصور کنیم، آموزش و بازاریابی دو حلقه مورد غفلت هستند.

وی با اشاره به توجه جدی حوزه بازاریابی در عرصه جنگل‎ها و مراتع افزود: معتقدیم اگر موضوع بازاریابی در عرصه جنگل‎های زاگرس انجام شود، نه تنها در حفظ و احیاء آنها موثر خواهد بود بلکه می‎تواند بار مهمی از حوزه اشتغال حوزه زاگرس را مرتفع کند.

هادربادی جنگل و مرتع را منبع اشتغال مولد دانست و تصریح کرد: نمی‎شود انتظار داشت کسی جنگل را حفظ کند اما نفعی از آن به او نرسد و اگر این کار انجام شود، آن را حفظ خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل دفتر آموزش و ترویج سازمان جنگل‎ها، اضافه کرد: نفع رساندن به این صورت اتفاق می‎افتد که ما محصولات فرعی جنگل‎های زاگرس را از نظر ارزش افزوده و تنوع افزایش دهیم و به قیمتی به فروش رسانیم که باعث دلبستگی مضاعف به جنگل شود.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcai6ni.49nme15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما