جعفر محمدنژاد سیگارودی، معاون سرمایهگذاری سازمان انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق (ساتبا)، اخیراً اعلام کرده است که ظرفیت نیروگاههای تجدیدپذیر کشور از ۵۲۰۰ مگاوات عبور کرده و طبق برنامهریزیهای انجامشده، این رقم تا پایان تابستان به ۷ هزار مگاوات خواهد رسید.