تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 87101
تفاهم‌نامه همکاری شرکت آب منطقه‌ای تهران با اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران در جهت گسترش سواد آبی دانش آموزان و معلمان در سال تحصیلی 1402-1401 امضا شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت آب منطقه‌ای تهران با اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، این تفاهم نامه در راستای گسترش سواد آبی دانش آموزان  و معلمان مبادله شده است تا در این قالب، سطح دانش و آگاهی دانش آموزان، دبیران و خانواده هایشان نسبت به موضوع آب ارتقا یابد.

بر اساس این تفاهم نامه توسعه و گسترش آموزش های مرتبط با مسائل آبی در میان دانش آموزان با هدف حرکت به سوی داشتن نسلی آگاه و حساس و مسئولیت پذیر در قبال مسائل آبی  از طریق طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) ویژه مدارس دوره متوسطه اول دنبال می شود.

گفتنی است، با توجه به نقش و اهمیت آموزش و پرورش در ارتقای فرهنگ استفاده صحیح و بهینه آب در دانش آموزان ،خانواده و جامعه همکاری آموزش و پرورش شهر تهران با شرکت آب منطقه ای تهران در اجرای طرح ها و برنامه های مدیریت مصرف نقش سازنده ای در کاهش مصرف آب و در نتیجه بهبود زندگی شهروندان دارد که با امضای این تفاهم نامه می توانیم از ظرفیت این نهاد در جهت ترویج مصرف بهینه آب درسطح مدارس و خانواده ها استفاده نماییم .

 


 



  https://zistonline.com/vdcgqq97.ak9uz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما