تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 87081
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ایجاد تصفیه‌خانه و بازچرخانی آب در شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از محیط زیست و توسعه فضای سبز اجرا می‌شود.
تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از محیط زیست اجرا می‌شود
به گزارش زیست آنلاین، علی رسولیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحد صنایع غذایی و تبدیلی در شهرک صنعتی کردکوی افزود: دولت سیزدهم اعتبارات خوبی برای ایجاد زیرساخت مورد نیاز شهرک‌های صنعتی از جمله ایجاد و توسعه تصفیه‌خانه‌ها مصوب کرده که در حال تخصیص است.

وی افزور: ۲۶۷ مدول تصفیه خانه در شهرک‌های صنعتی کشور در دست بهره‌برداری است که آخرین نمونه آن امروز در شهرک صنعتی آق‌قلا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از متقاضیان دریافت زمین در شهرک‌های صنعتی خواست از زمین‌های در اختیار برای سرمایه گذاری استفاده کنند در غیر اینصورت زمین به افراد دیگر واگذار می شود.
به گفته وی در ۶ ماه نخست امسال ۴۰۰ زمین به متقاضیان واگذار شد .

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از ۲ واحد تولیدی شامل صنایع غذایی و تبدیلی و یخچال‌سازی در شهرک صنعتی کردکوی بازدید کرد و از نزدیک با موانع رونق تولید و پایداری آن آشنا شد.

در بازدید ازشهرک صنعتی کردکوی، نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و فرماندار کردکوی حضور داشتند./ایرنا
https://zistonline.com/vdcdfz0j.yt05j6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما