تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 83376
فعالان محیط زیست می گویند:

نجات یک جزیره در کانادا

زیست آنلاین: بنیادی در بریتیش کلمبیای کاناد، برای خرید جزیره West Ballenas، یک محوطه توسه نیافته غنی از منظره های خیره کننده، گیاهان کمیاب، گونه های در خطر انقراض و زندگی متنوع دریایی، اقدام می کند.
نجات یک جزیره در کانادا
به گزارش زیست آنلاین، بنیاد BC Parks فقط چند روز فرصت دارد تا مبلغ 1.7 میلیون دلار مورد نیاز برای خرید 40 هکتار از این جزیره در دریای سالیش و محافظت از آن در برابر توسعه دهندگان را جمع آوری کند. فقط  122،415 دلار برای خرید West Ballenas باقی مانده است که تا 17 نوامبر فرصت باقی است تا تامین شود.

"اندی دی"، مدیر این موسسه به بی بی سی گفت: این مکان به عنوان یکی از 10 مکان برتر تنوع زیستی در دریای سالیش در ساحل بریتیش کلمبیا و یکی از در معرض تهدیدترین اکوسیستم های ما عنوان شده است. این مکان برای توسعه منطقه بندی شده است، بنابراین اگر ما آن را خریداری نکنیم، به تعدادی قطعه تقسیم شده و در آنها خانه ساخته می شود. "

بنابر گفته دی، این بنیاد قصد دارد این جزیره را به یک پارک عمومی تبدیل کند که در آن محیط بانان می توانند با ایجاد محدودیت در مناطق خاص و نصب امکانات برای مقابله با آلودگی، تأثیر حضور مردم بر منطقه را کنترل کنند.

وی می گوید، از آنجا که West Ballenas زیستگاه بسیاری از حیوانات و گونه های گیاهی در معرض خطر انقراض است، بسیار مهم است که بنیاد از اکوسیستم های جزیره محافظت کند در حالی که به مردم این فرصت را می دهد تا مناظر خیره کننده آن را ببینند.

این موسسه برای خرید این جزیره از مردم درخواست کرده است که به اندازه ای که می توانند کمک کنند چرا که به تنهایی از عهده خرید آن بر نمی آید.

منبع: cnn

https://zistonline.com/vdcg3w97.ak9wu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما