زیست آنلاین :«شیر ایرانى نابود شد، ببر مازندران نابود شد و حالا در خوشبینانهترین حالت تنها کمتر از ٥٠ یوزپلنگ ایرانى باقى مانده است. اما دیگر نمیگذاریم این حسرت بر جان ایران عزیز بنشیند، چون بى تفاوتى به نابودى گونه هاى در خطر، کم کم در زندگى خودمان نمود پیدا خواهد کرد.»







