۳۶سال پس از تصمیم ایران برای خودکفایی در تولید بنزین،این هدف در حالی در هفته جاری محقق شد که در دولت قبل پیگیری این هدف سبب بروز مسایل زیست محیطی و تحمیل هزینههای مالی بر کشور شده بود.درست ۸ سال پیش در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ خبرگزاری های خارجی خبر از تحریم بنزین ایران را منتشر کردند،خبری که حکایت از آن داشت که به زودی محدودیت هایی برای واردات این محصول ایجاد خواهد شد.







