اریک سولهایم معاون دبیرکل و رییس برنامه محیط زیست ملل متحد در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.
متن پیام معاون دبیرکل و رییس برنامه محیط زیست ملل متحد چنین است: از طرف همه همکارانم در برنامه محیط زیست، نوروز را به تمام کسانی که جشن می گیرند تبریک می گویم. آغاز سال جدید فرصتی برای تازه شدن، وعده های جدید و امید است. امیدوارم سال جدید برای همه شما سلامتی به همراه داشته باشد و همچنین امیدوارم بتواند ما را به سمت سیاره ای سالم تر سوق دهد. سیاره ای که در آن عزیزانمان و نسل آینده بتوانند از آن لذت ببرند. نوروز پیروز