محمد جهانشاهی، دبیر کمیته ملی طبیعتگردی و گردشگری سبز کشور، به نمایندگی از ایران در کنفرانس بینالمللی «گردشگری سبز چرخشی» در باکو شرکت کرد. در این نشست که با حضور نمایندگان ۱۸ کشور عضو سیکا برگزار شد، راهکارهای توسعه گردشگری پایدار و بهرهگیری از دانش بومی برای حفظ هویت جوامع محلی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.







