تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 87013
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن از تصویب اصلاحیه ماده ۱۰ طرح اسقاط خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
تصویب اصلاحیه طرح اسقاط خودروها در کمیسیون صنایع مجلس
به گزارش زیست آنلاین، علی جدی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث اصلی در جلسه امروز کمیسیون موضوع اسقاط خودروها بود که لایحه آن توسط دولت ارائه شده است و دو فوریت آن در صحن علنی مجلس رای آورد.

وی افزود: در فرصتی که امروز داشتیم باید موضوع را جمع بندی کرده و برای فردا نامه آن را ارسال کنیم که برای جلسه سه شنبه برسد.

نماینده مردم شیروان در مجل شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: دولت بر ماده ۱۰ طرح اسقاط خودرو که قبلا ساماندهی خودرو بود اصلاحیه ای زده بود که مصوب شد مبنی بر اینکه خودروها (اعم از خودروهای سبک و سنگین) و موتورسیکلت‌هایی که در داخل کشور تولید می شوند از قیمت کارخانه ای خودرو در صورتی که گواهی اسقاط وجود نداشته باشد و به تشخیص وزارت صمت عملا ۱.۵ درصد قیمت خودرو را واریز کند تا عملا برای آن خودرو پلاک گذاری شود و معطل اسقاط خودرو نشود و بتواند خودرو یا موتورسیکلت را عرضه کرده و بفروشد که این مورد را مصوب کردیم.

جدی افزود: این موضوع جمع بندی شد و نکته دیگری که در رابطه با اسقاط خودرو مصوب شد این بود که مسئولیت آن به وزارت صمت داده شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در رابطه با مهمانان جلسه امروز (یکشنبه) این کمیسیون گفت: در جلسه امروز رضا فاطمی امین - وزیر صمت و نمایندگانی از راهنمایی و رانندگی، خودروسازها و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
https://zistonline.com/vdcipuav.t1ayz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما