تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : 85344
غول نفت و گاز فرانسوی توتال انرژیز با همکاری شرکت استلانتیز کرایسر، و شرکت دایملر وارد کار ساخت باتری برای خودروهای برقی می‌شود.
به گزارش زیست آنلاین، غول نفت و گاز فرانسوی توتال، که اخیرا نام خود را به توتال انرژیز (TotalEnergies) تغییر داده است قصد دارد در جهت کاهش ردپای کربنی خود وارد کار ساخت باتری خودروهای برقی شود.

در ایالات متحده و اروپا کمتر از 10 میلیون از 600 میلیون خودرو، شامل کامیون های باری، موتورسیکلت‌ها، اتوبوس ها و خودروهای شخصی برقی هستند. با گسترش تولید خودروهای برقی، احتمالا جای کار برای غول های نفت و گاز باز شود که از سوی سهامداران خود متهم به کم کاری در زمینه کاهش انتشارات هستند.

بر اساس گزارش وب سایت بارونز، در این قرارداد سه جانبه، هر کدام از سه شرکت ذکر شده یک سوم در آن سهم خواهند داشت و شرکت سرمایه گذاری مشترکی که به این شکل به وجود آمده است را با نام شرکت سلول خودرویی (Automotive Cell Company) نامگذاری کرده اند.

توتال از ماه جولای نام خود را به شرکت توتال انرژیز تغییر داده است. این شرکت 123 میلیارد دلاری با این تغییر نام قصد دارد نشان دهد در گذار انرژی ثابت قدم است.

پیشتر شرکت اکسون موبیل هم اعلام کرد که در تولید باتری خودروهای برقی سرمایه گذاری خواهد کرد./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcdos0j.yt0ko6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما