تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 84952
استاندار تهران با اشاره به اصلاح قانون منع استقرار واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران از فراهم شدن زمینه افزایش ظرفیت تولید به میزان ۲ برابر ظرفیت موجود صنایع خبر داد.
 اصلاح قانون منع استقرار واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران
به گزارش زیست آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران، همواره مشکلات مهمی برای واحدهای تولید و صنعتی در سطح استان تهران ایجاد کرده بود. از دو سال پیش و با پیگیری های مستمر، مرتفع شدن این معضل به نفع تولید پیگیری شد که اثرات موثری بر تولید و اشتغال بیشتر دارد.

وی افزود: بر این اساس صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحدهای دارای پروانه بهره برداری و کارت شناسایی مستقر در خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا حداکثر دو برابر ظرفیت موجود در زنجیره تولید در عرصه و اعیان موجود با رعایت ضوابط محیط زیستی مربوطه بلامانع است.

محسنی بندپی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است به استعلام های مربوط به احداث و توسعه واحدهای صنعتی، شهرک ها و نواحی صنعتی حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز و توسعه آن را حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ تکمیل مدارک و مستندات پاسخ دهند و عدم پاسخ در مهلت مقرر به منزله موافقت خواهد بود.

 

 

https://zistonline.com/vdchiwn6.23nkmdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما