تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 84710
سبزهای آلمان دستورالعملی برای تسریع گذار اقتصادی به انرژی های کم کربن و کربن خنثی در عرض 10 سال تا سال 2035 ارائه دادند.
وعده سبزهای آلمان برای تسریع پروژه های کربن
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از فایننشیال تایمز، آنالنا شارلوت آلما بائربوک، کاندیدای سبزهای آلمان برای پست صدراعظمی و جانشینی آنگلا مرکل، طرح «میثاق با صنایع آلمان» را مطرح کرده است که براساس آن شرکت هایی که تبدیل به شرکت خنثی اقلیمی شوند از سوی دولت پاداش دریافت خواهند کرد.

بائربوک و حزب‌اش به دنبال پیروزی در انتخابات پارلمانی ماه سپتامبر هستند که نه فقط در این ماه پایانی بر صدراعظمی 16 ساله آنگلا مرکل خواهد بود بلکه اولین بار خواهد بود که سبزها به دنبال بالاترین مقام در آلمان هستند.

بائربوک و حزب اش در صورت پیروزی در این انتخابات با معضل دیگری به نام خط لوله نورد استریم 2 هم مواجه هستند که گاز روسیه را به آلمان می رساند. این خط لوله مدام از سوی ایالات متحده تحریم شده است اما آلمان این خط لوله گاز را که از دریای بالکتیک عبور می کند به عنوان یکی از راه های کاهش انتشارات کربن در نظر گرفته است.

گاز پروم روسیه، شرکت سازننده خط لوله نورد استریم 2، می گوید تا پایان سال جاری میلادی این خط لوله تکمیل خواهد شد./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcjyaeo.uqexvzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما