تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 84656
بنفشه امامی نيا در يادداشتی به اهميت برنامه های زيست محيطی براي شورای اسلامی شهر پرداخت.
شورا توجه به محيط زيست را فراموش نكند
به گزارش زیست آنلاین، در این یادداشت آمده است :زمانی به محیط زیست به عنوان یک موضوع لوکس نگاه می‌شد ولی امروزه شرایط زیست در سطح جهانی و ملی، محیط زیست را به مهمترین موضوع زندگی بشر تبدیل کرده است.

در همه جاي دنيا، مباحث و مسائل زيست محيطي از اولويت ويژه اي برخوردار است اما متاسفانه در اين شهر و ديار ما گويا چندان اهميتي ندارد و توجهي به آن نشده است.

يكي از مسائلي كه در حوزه محيط زيست شهري كرمانشاه بسيار حائز اهميت است، بحث انتقال سايت دپوي زباله هاي بيمارستاني به خارج از شهر و همچنين تفكيك آن با زباله های خانگي است.در اینخصوص می بایست محل دپو به مكاني بسيار دورتر از شهر و با شيوه های نوين دفن زباله مديريت شود.

یکی از ارکان مدیریت شهری، خدمات شهری است که به‌طور مستقیم با موضوع محیط زیست و کیفیت زندگی در ارتباط است. لذا نتیجه تمامی اقدامات شهرداری در راستای مدیریت شهری باید منجر به بالا رفتن کیفیت خدمات شهری و ارتقای شاخص‌های محیط زیستی شود.

وی با بیان اینکه همه پروژه‌های شهری باید تاییدیه محیط زیستی داشته باشند،اظهارکرد: شهرداری کرمانشاه به عنوان بخشی از مدیریت کشور، چه در سطح برنامه‌ریزی و چه در سطح اجرا باید در این زمینه  به الگویی ملی تبدیل شود.

شورای اسلامی شهر می بایست موضوع پر اهمیت و حیاتی محیط زیست را در صدر اولويت های كاری خود قرار دهد.

https://zistonline.com/vdciqqav.t1a5w2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما