تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 84300

افزایش 57 درصدی تصمیم نهایی سرمایه گذاری مزارع بادی فراساحلی

اضافه شدن 20.4 گیگاوات ظرفیت جدید تولید برق فراساحلی
گروه انرژی جهانی وست‌ وود می‌گوید تا سال 2022 در خارج از چین تصمیم نهایی سرمایه گذاری بر مزارع بادی فراساحلی تا 57 درصد در خارج از چین رشد می کند.
افزایش 57 درصدی تصمیم نهایی سرمایه گذاری مزارع بادی فراساحلی
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از گروه انرژی وست وود تحلیل تخصصی از بازار انرژی و شرکت های فعال در این زمینه ارائه داده است و بر اساس گزارش این گروه تصمیم گیری نهایی (FIDs) پروژه های مزارع بادی در خارج از سرزمین اصلی چین در 18 ماه آینده در مقایسه با بازه زمانی 2019 تا 2020 رشدی برابر با 57 درصد را تجربه خواهد کرد.

بر این اساس شاهد اضافه شدن 20.4 گیگاوات ظرفیت جدید تولید برق خواهیم بود که یک سوم از این مقدار را بازارهای نوظهوری چون ایالات متحده، ویتنام و کره جنوبی از آن خود کرده اند.

مزارع بادی فراساحلی جهان

وست وود در بخش دیگری از گزارش خود می گوید که با بررسی بازار مزارع بادی فراساحلی از سال 2006 تا کنون به این نتیجه رسیده است که این بازار هنوز بازار جوانی است و ایجاد  زیرساختهای جدید مزارع بادی به دلیل کاهش قیمت نفت و گاز و کاهش تقاضا برای سوخت های فسیلی سرعت گرفته است.

با این حال در این گزارش آمده است که ساخت مزارع بادی فراساحلی مهندسی پیچیده و تجهیزات و شناورهای جدید و مدن نیاز دارد./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdce7x8v.jh8e7i9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما