تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 83384
سرمایه گذاران اروپایی از شرکت های بزرگ قاره سبز خواستند تا هزینه های ناپیدای اقلیمی را در محاسبات خود وارد کنند.
به گزارش زیست آنلاین، سرمایه گذاران، شرکت های بزرگ اروپایی را وادار می کنند که اطمینان یابند هزینه های پنهان تغییرات اقلیم در محاسبات مالی آنها گنجانده می شود. این اقدام می تواند به حذف میلیاردها دلار ارزش از بخش های مختلف از شرکت های انرژی گرفته تا شرکت های هوایی منجر شود.

سرمایه گذاران اروپایی و آمریکایی، که مدیریت 9 تریلیون دارایی را در اختیار دارند، اسنادی به 36 شرکت بزرگ با شدت کربن بالا فرستاده اند و از آن ها خواسته اند بگویند که در برنامه های آتی خود چگونه می توانند با اهداف پیمان اقلیمی پاریس انطباق یابند.

سرمایه گذاران بر این باورند که ترازهای مالی فعلی بر پایه فرضیات مختلف از جمله قیمت نفت، مالیات کربن، و طول عمر سوخت های فسیلی دارایی ها است که با اهداف انتشارات کربن صرف توافق پاریس مناسبتی ندارد.

مدیریت دارایی‌های جی پی مورگان، شرکت مدیریت دارایی DWS، شرکت بین المللی فیدلیتی و شرکت سرمایه گذاری M&G جزو 38 مدیریت دارایی هستند که از این اسناد ارائه شده حمایت کرده اند.

به گزارش انرژی امروز، در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شده است سرمایه گذاران از این شرکت ها خواسته اند تا «هزینه های پنهان تغییرات اقلیم در محاسبات مالی گنجانده شود».

در بین این شرکت ها اسامی چون ای‌وان و یونیپرآلمان، ایبردولا و اندسا اسپانیا، ایرلیکوید فرانسه، OMV استرالیا و آنگولا آمریکا لندن دیده می شود.

https://zistonline.com/vdcfjmdc.w6dmcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما