تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 82397
درنمایشگاه ملی طراحی دانشجویی EPA به نمایش گذاشته خواهد شد.

پیاده روهایی از مواد پایدار در خلاقیت های دانشگاهی  

زیست آنلاین:  آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) بودجه ای برای دانشگاه نیومکزیکو تخصیص داده تا از مواد بازیافت شده برای توسعه پیاده روها استفاده شود. این پروژه از طریق یک برنامه دانشجویی با عنوان 3P یعنی مردم، سیاره زمین و سعادت اجتماعی طراحی و ارائه شده است.
پیاده روهایی از مواد پایدار در خلاقیت های دانشگاهی  
به گزارش زیست آنلاین، در فاز یک این پروژه  برای تهیه طرح هایی که به حل چالش های مهم زیست محیطی و بهداشت عمومی کمک می کنند 25،000 دلار کمک مالی به  18 تیم تحقیقاتی در سراسر کشور اعطا شده است.

اندرو ویلر ، مدیر EPA می گوید: "اعتقاد داریم این تیم های دانشجویی می توانند ایده های خلاقانه ای از کلاس های درس به جامعه بدهند که در دنیای واقعی کمک می کنند تا برخی از مهمترین چالش های زیست محیطی کشور را حل کنیم." "از انجام یک آزمایش ساده برای شناسایی سرب در آب شرب منازل گرفته تا طراحی سیستمی برای حذف مواد شیمیایی سمی در هنگام دفع زباله ها، استفاده از افکار نو و جدید در این پروژه ها منجر به تولید محصولات کاربردی خواهد شد که به نسل های آینده ما کمک خواهد کرد."

کن مک کوئین ، مدیر منطقه ای آژانس حفاظت از محیط زیست اعتقاد دارد: " امسال پروژه های دانشجویی چالش های گوناگونی را برای جوامع و محیط زیست پیش رو دارند، از زیرساخت هایی برای توسعه پایدار گرفته تا آب آشامیدنی سالم و استفاده از انرژی های پاک.

" "نبوغ و دوراندیشی دانشجویان با ایده های جدیدشان  نشان می دهد که با شور و شوق می توانند برای بهبود زندگی مردم و ایجاد آینده ای بهتر این چالش ها را یک به یک حل کنند." ایده ها و خلاقیت های این تیم های دانشجویی درنمایشگاه ملی طراحی دانشجویی EPA در تاریخ 29-30 ژوئن در کنفرانس نوآوری جهانی درایالت مریلند به نمایش گذاشته خواهد شد. پس از برگزاری نمایشگاه ، تیم های برترمی توانند برای دریافت کمک های مالی تا سقف  100000 دلار ایده های خود را در بوته آزمایش بگذارند. 

منبع: epa

https://zistonline.com/vdciypav.t1ar32bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما