تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 80640
زیست آنلاین: طی ۶ سال گذشته، ظرفیت انرژی خورشیدی در شهرهای ایالات متحده نرخ رشد دو برابری داشته  است.
ظرفیت انرژی خورشیدی در ایالات متحده دوبرابر شده است
به گزارش زیست آنلاین، براساس گزارش اخیر مرکز تحقیق و ارزیابی محیط زیست آمریکا، ظرفیت خورشیدی در شش سال گذشته در ۴۵ ایالت در میان ۵۷ایالت بزرگ آمریکا بیش از دو برابر شده است.

و یک سوم شهرهای ایالات متحده به اندازه چهار برابر ظرفیت فتوولتائیک خود، از جمله نیویورک، سیاتل و دالاس، از انرژی خورشیدی بهره مند شده است.

برت فانشو، مدیر بخش اداره کل محیط زیست آمریکا، در بیانیه ای گفت، "ایالت های متحده امریکا به سرعت به توسعه انرژی خورشیدی و بهره وری بیشتر از  انرژی های تجدیدپذیر در سراسر کشور روی آورده اند، که این امر باعث می شود انرژی مورد نیاز خانه ها، مدارس و محل های کار خود را با روش های بدون آلودگی تامین گردانند.

ایالت Honolulu  ، شهر بزرگ ایالات متحده برای ظرفیت خورشیدی ساکنین خود، قادر است  ۶۴۶ وات به ازای هر نفر، انرژی تجدیدپذیر تولید نماید، اما باز هم به تلاش در این راستا ادامه خواهد داد تا به تامین چ ۱۰۰ درصد انرژی های تجدید پذیر تا سال ۲۰۴۵ به ازای هر نفر دست یابد.

لازم به ذکر ایت ، لس آنجلس مقام اول را برای ظرفیت کلی نصب شده با ۴۲۰ مگاوات، به ازای سرانه هر فرد به خود اختصاص داده است و از زمان شروع بررسی ها و تحقیقات تا به حال، پنج بار در بالاترین نقطه تولید انرژی قرار گرفته است این درحالی است که زمان بررسی از ۶ سال پیش آغاز شده بود.

سن دیگو نیز مقام دوم را کسب کرده است و در هر دو سرانه انرژی خورشیدی  فتوولتائیک PV و ظرفیت نصب شده انرژی خورشیدی در جایگاه مناسبی قرار دارد.

به طور منطقه ای، Regionally, Burlington دارای بیشترین توان میزان تولید انرژی خورشید در سرتاسر شمال شرقی امریکا می باشند. واشنگتن، D.C. بیشترین میزان تولید را در جنوب اقیانوس اطلس به خود اختصاص داده است؛ San Antonio  در منطقه جنوب مرکزی رهبری بیشترین میزان  تولید را در دست دارد. Indianapolis در منطقه شمال مرکزی به خوبی شناخته شده است؛ Las Vegas در منطقه کوهستانی ؛ و Honolulu در اقیانوس آرام نیز میزان های قابل توجهی از تولید انرژی خورشیدی را ب هثبت رسانده اند.

اما نکته قابل توجهی که می توان بیان کرد این است که به طور کلی، مقدار انرژی خورشیدی که در اواخر سال ۲۰۱۸ فقط در ۲۰ شهر در ایالات متحده تامین شده بود ، بیش از میزانی  بود که در سال ۲۰۱۰ در سطح ملی تکامی ایالت های آن کسب شده بود و این نشان از رشد چشمگیر و بهره وری صعودی امریکا در گسترش انرژی های پاک دارد.

ابيگيل برادفورد،  تحليلگر Frontier Group گفت: "تفاوت بين شهرهايي که به انرژي خورشيدي بیشتر دست پیدا می کنند و آن هایی که تولیدشان در حال کاهش می باشد، خط مشي عمومي مؤثر است، به بیانی بهتر در سطح ايالتي  "چندین شهر در گزارش ما هدف گذاری خود را مبنی بر استفاده از ۱۰۰ درصد انرژی های تجدید پذیر ساخته اند و  برنامه ها و سیاست هایی را پیشنهاد می کنند که ساکنین را به نصب پانل های خورشیدی تشویق می کنند." فعال بودن و تلاش بیشتر در این زمینه یکی از عوامل مهم کسب موفقیت آن ها بوده است./ منبع: e۳۶۰.yale.edu

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید:  آلمان بیش از ۵۰ درصد برق از انرژی های تجدید پذیر تولید کرد معرفی انواع انرژی تجدیدپذیر استان اصفهان قطب صادراتی برق تجدید پذیر تغییر اقلیم برای تولید انرژی های تجدیدپذیر یک فرصت است سرمایه گذاری کالج کالیفرنیا  برای تولید ۱ مگاواتی انرژی خورشیدی طولانی ترین توربین بادی در حال ساخت تخمین ۴۰۰ میلیون دلاری برای ساخت نیروگاه خورشیدی راهنمایی برای خرید پنل های خورشیدی

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید:

آلمان بیش از ۵۰ درصد برق از انرژی های تجدید پذیر تولید کردمعرفی انواع انرژی تجدیدپذیراستان اصفهان قطب صادراتی برق تجدید پذیرتغییر اقلیم برای تولید انرژی های تجدیدپذیر یک فرصت استسرمایه گذاری کالج کالیفرنیا  برای تولید ۱ مگاواتی انرژی خورشیدیطولانی ترین توربین بادی در حال ساختتخمین ۴۰۰ میلیون دلاری برای ساخت نیروگاه خورشیدیراهنمایی برای خرید پنل های خورشیدی 

https://zistonline.com/vdchv-n6.23nvkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما