تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 68798
معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران در خصوص برگزاری استارتاپ ویکند در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران، گفت: در این رویداد از سه تیم برتر استارتاپ ویکند در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک حمایت می‌کنیم.
حمایت از سه تیم برتر استارتاپ ویکند در حوزه آموزش الکترونیکی
به گزارش زیست آنلاین، محمد جعفری امروز در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران اظهار کرد: در بحث استارتاپ ویکند به دنبال این هستیم که از ایده‌هایی که در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک وجود دارد، حمایت کنیم.

جعفری ادامه داد: این استارتاپ امروز چهارشنبه ۹ اسفند آغاز شده و تا جمعه ۱۱ اسفند ادامه دارد؛ در روز اول شرکت‌کنندگان ایده های خود را مطرح می‌کنند که حدود ۱۰ تا ۱۲ ایده انتخاب می‌شود و ۱۰ تیم بر اساس این ایده‌ها تشکیل می‌شود که در این سه روز برای این تیم‌ها، بحث‌های مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: این تیم‌ها در روز سوم دوباره ایده‌های خود را در حضور یک‌سری داور و سرمایه‌گذار مطرح می‌کنند که بعد از داوری ایده‌ها به سه تیم اول جوایز نقدی به مبلغ پنج، هفت و ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران گفت: هدف ما از برگزاری این استارتاپ ویکند این است که بتوانیم از سه تیم اول برگزیده این استارتاپ در پارک علم و فناوری تهران حمایت کنیم؛ ما در تلاشیم که به این سه تیم در پارک علم و فناوری تهران فضا یا میز کار دهیم و حمایت‌های خود را ادامه دار و به آنها کمک کنیم که بتوانند تیم اصلی خود را تشکیل دهند تا یک هسته کارآفرین ایجاد شود و بتوانند در این حوزه برای خود یک کسب و کار ایجاد کنند.

 

 

 

https://zistonline.com/vdch6qn-.23n6wdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما