تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب : 68006
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال ۱۹۶ میلیارد ریال پروژه‌های این مجموعه در قالب طرح‌های آبرسانی و احداث تصفیه‌خانه به بهره‌برداری خواهد رسید.
افتتاح 197 میلیارد ریال پروژه آب و فاضلاب اصفهان در دهه فجر
به گزارش زیست آنلاین، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در دهه فجر سال ۹۶ پروژه آبرسانی به گلشهر گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب خوانسار با هزینه‌ای بیش از  ۷۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از پکیج فاضلاب مسکن مهر فریدونشهر با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال صورت می‌پذیرد و عملیات کلنگ زنی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اژیه نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.
امینی به حجم عملیات اجرا شده  در بخش آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بازه یکساله منتهی به دهه فجر بیش از ۲۴۱ کیلومتر لوله گذاری آب و ۲۵۳ کیلومتر لوله گذاری فاضلاب با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان در شهرهای مختلف استان انجام داده است.
وی تصریح کرد: این در حالیست که در بازه یکساله منتهی به دهه فجرسال ۹۶ با اعتباری بیش از ۲۸۷ میلیارد تومان پروژه‌های آب و فاضلاب به بهره‌برداری رسید و در همین بازه زمانی با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۹۵ میلیارد تومان اجرای عملیات آب و فاضلاب در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcjmyem.uqeoyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما