تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 66836
زیست آنلاین: دفتر ریاست جمهوری ترامپ در روز های اخیر به شدت به دنبال یکپارچه سازی شبکه های پنل های خورشیدی با شبکه برق رسانی است.
دفتر ریاست جمهوری ترامپ و امیدواری جدید انرژی های تجدید پذیر
به گزارش زیست آنلاین، ریک پری، وزیر انرژی ترامپ خبرهای بسیار خوبی برای طرفداران انرژی های تجدید پذیر و خبرهای بدی برای صنعت ذغال سنگ دارد. پری، به عنوان نوعی هدیه پیشواز کریسمس برای صنعت خورشیدی ایالات متحده، هفته گذشته اعلام کرد که ۱۲ میلیون دلار برای سرمایه گذاری مجدد اتصال انرژی خورشیدی به شبکه ملی اختصاص داده است. این بدان معنی است که بیشتر شغل های خورشیدی در سراشیبی قرار خواهد گرفت. در همین حال کارگران زغال سنگ ... خب، یک توده زغال سنگ دریافت می کنند.

این موضوع ، با توجه به پاسخ پری به رئیس جمهور ترامپ در زمینه روی کار آوردن دوباره ذغال سنگ بعنوان موضوع اصلی بخش انرژی ریاست جمهوری، به نوعی خنده دار است. پری، خود نیز ساختار نرخ جدید را با هدف محافظت از ذخایر زغال سنگ و نیروگاه های هسته ای کشور، پیشنهاد کرده است. این دور جدید از بودجه ۱۲ میلیون دلاری، بسیار ویژه است. این برنامه بر روی یک منطقه ضروری برای ادغام شبکه خورشیدی تمرکز دارد، که بعنوان توانایی اپراتورهای شبکه برای پیش بینی و در نظر گرفتن تولید انرژی خورشیدی منظور شده است.

در همین حال، گزارشات ترامپ در زمینه مشاغل زغال سنگ در طول سال اول او در دفتر آنچنان هم درخشان نیست. این سال افزایش تولید زغال سنگ مشاهده شد، اما این یک اوج موقت در طول یک مارپیچ نزولی طولانی است. به لحاظ دقیق تر، نیروگاه های زغال سنگی ایالات متحده در زمن تماشای ترامپ به سرعت در حال بسته شدن هستند و این مشاغل دیگر باز نخواهد گشت./منبع: cleantechnica

https://zistonline.com/vdciqvaq.t1aqp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما