تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 66694
زیست آنلاین: پروژه «پروژه درختان برای مدرسه» توسط کشور اوگاندا حاضر در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۶ در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد معرفی می شود.
پروژه درختان برای مدرسه در کشور اوگاندا / برنده جایزه بنیاد جهانی انرژی
به گزارش زیست آنلاین، پروژه درختان برای مدرسه (Trees۴School) اقدامات پیشگیری از تغییرات اقلیمی مانند کاشت درختان را اجرا می کند. آنها همچنین با حمایت مالی برای تحصیل و یا سرمایه سرمایه گذاری روی ایده ها، به جوانان آسیب پذیر کمک می رسانند.

وضعیت اولیه

در اوگاندا، بسیاری از جوانان به خصوص در مناطق روستایی از بیکاری رنج می برند. آنها برای فرصت های بهتر به شهر می روند و در نهایت در مواد مخدر، جرم و محله های فقیر نشین قرار می گیرند. یکی دیگر از مشکلات بزرگ جنگل زدایی است. در ۱۵ سال گذشته، پوشش جنگل ها در حدود ۲۶ درصد در اوگاندا کاهش یافته است. بدون احیای گسترده جنگل ها، تغییرات آب و هوایی بدتر خواهد شد، و زندگی مردم را به نابودی خواهد کشاند و جنگل ها در ۴۰ سال آینده منقرض خواهند شد.

راه حل

این پروژه، موجب انعطاف پذیری اقلیمی در جوامع کشاورزی و در عین حال مبارزه با فقر، بیکاری و تغییرات اقلیمی خواهد شد. صنعت Uganda از مدل Empretec برای آموزش جوانان و مهارت های کارآفرینی آنها استفاده می کند. شرکت ابتکار فرشتگان و کندوی CoLab نیز استارت آپ های مربوط به فضای کاری و آموزش را مهیا می کنند. آنها با کمک به افزایش سرمایه، اطمینان می دهند که هر جوان آموزش دیده دارای سرمایه کافی برای شروع کسب و کار خود باشد.

نوآوری

اکثر افراد ذینفع باغ های کوچک را بعنوان منبع جانبی احداث می کنند. برای کمک به کشاورزان در فروش محصولات خود، آن ها یک نرم افزار تکنولوژی کشاورزی با نام MOBFIT راه اندازی کرده اند. MoBFIT یک نرم افزار مدیریت زنجیره تامین ساده اما قوی در زمینه GSM است که به طور مستقیم کشاورزان روستایی را قبل از برداشت محصول به خریداران در بازار با هزینه پایین از طریق پیامک و تکنولوژی تماس صوتی خودکار، متصل می کند. این سیستم از یک کد کوتاه استفاده می کند که کشاورزان و خریداران پیام های متنی را با اطلاعات مربوط به محصولات خود ارسال می کنند. این پیام ها از طریق تکنولوژی API به یک پایگاه داده متصل شده و در خوشه های مختلف، در رابط کاربری نمایش داده می شوند. یک کشاورز یک پیام متنی را به یک شماره کد کوتاه ارسال می کند و یا در صورتی که برداشت تمام شده باشد، تماس صوتی خودکار جهت درخواست اطلاعات محصولات توسط کشاورز دریافت می شود. این اطلاعات همراه با مکان و اطلاعات تماس کشاورز به خریداران علاقه مند منتقل می شود. خریدار با کشاورز ارتباط برقرار می کند، از باغ های کشاورزان بازدید می کند تا کیفیت و کمیت محصولات را ارزیابی کند و قیمت و روز برداشت را در نظر بگیرد. /منبع: energyglobe

شرکت در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی

بنابراین گزارش علاقه مندان جهت  حضور در این دوره با شماره های ۸۸۵۱۵۵۲۶-۸۸۵۱۵۴۲۱-۸۸۵۱۵۳۲۸ تماس بگیرید یا به نشانی http://www.iran-gma.com مراجعه کنید

https://zistonline.com/vdcayini.49nio15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما