تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 66608
زیست آنلاین: پروژه «سازمان خیریه رنگ جهان» توسط کشور ایالات متحده حاضر در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۶ در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد معرفی می شود.
سازمان خیریه رنگ جهان در کشور ایالات متحده / برنده جایزه بنیاد جهانی انرژی
به گزارش زیست آنلاین، سازمان خیریه رنگ جهان یک شرکت NGO است که رنگ های مصرف نشده را بازیافت کرده و از آن ها در جهت تغییر زندگی مردم و زیباسازی محیط زندگی آن ها در جوامع فقیر  در سراسر جهان استفاده می کند.

وضعیت اولیه

بسیاری از مردم به دلیل فقر و همچنین بلایای طبیعی متوالی، توان پرداخت هزینه برای رنگ آمیزی منزل مسکونی خود را ندارند. برآورد شده است که در سراسر جهان، ۸۰ درصد از مدرسه ها دارای دیوارهای رنگ نشده و دلتنگ هستند و نزدیک به ۷۰ میلیون خانوار در جهان تا کنون دسترسی به منازل مسکونی رنگ آمیزی شده نداشته اند. از سوی دیگر، اگر رنگ ها به درستی دفع نشوند می توانند مشکلات زیست محیطی عدیده ای را ایجاد کنند.

راه حل

سازمان NGO رنگ جهانی جهت اهداف خیریه، رنگهای موجود را برای توزیع آن به افرادی که به آن نیاز دارند، انتخاب می کند. این شرکت بیش از ۲۰۰ شرکت در سراسر ۲۵ ایالت در ایالات متحده و ۵ کشور را متعهد کرده است که رنگ های مصرف نشده خود را برای اهداف بالاتر، اهدا کنند. این یک روش کارآمد برای خلاص شدن از محصولات ناخواسته یا به فروش نرفته است، در حالی که از مزیت تخفیف مالیاتی آن نیز می توان استفاده کرد.

نوآوری

در حدود ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ گالن رنگ در یک مرحله به ۱۸ کشور در غرب آفریقا، آمریکای مرکزی، منطقه کارائیب و مناطق جنگ دیده خاورمیانه و فراتر از آن منتقل شده است. این گروه معتقد است که مأموریت آنها این است که این مواد خطرناک را از سیستم انتقال به مراکز دفن زباله خود خارج کنند و این منابع ارزشمند را در مناطقی که دسترسی به رنگ کم است، در دسترس قرار دهد.

/منبع: energyglobe

شرکت در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی

بنابراین گزارش علاقه مندان جهت  حضور در این دوره با شماره های ۸۸۵۱۵۵۲۶-۸۸۵۱۵۴۲۱-۸۸۵۱۵۳۲۸ تماس بگیرید یا به نشانی http://www.iran-gma.com مراجعه کنید

https://zistonline.com/vdcfcvdv.w6dvxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما