تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : 66561
زیست آنلاین: در کشاکش رشد قابل توجه بیتکوین، نباید فراموش کنیم که یکی از پشتیبان های این شرکت بلاکچین است. اخیراً شرکت WePower ژتون های سبز را برای فروش ارائه کرده است که می توان همانند بیت کوین روی آن سرمایه گذاری کرد. بلاکچین از این شرکت نیز پشتیبانی امنیتی کرده است.
سرمایه گذاری در انرژی سبز به جای بیت کوین
به گزارش زیست آنلاین، افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در انرژی های سبز در بازارهای جهانی هستند می توانند سهام شرکت WePower را خریداری کنند. این شرکت به ازای هر کیلووات ساعت انرژی که تولید می کند یک ژتون در نظر گرفته است. جهت افزایش سرمایه، شرکت های انرژی سبز، برق تولیدی در آینده را از همین حالا با قیمت زیر بازار پیش فروش می کنند. با هر میزان تولید برق در این شرکت، ۰.۹ درصد سود به ازای هر کیلووات ساعت روی هر ژتون پرداخت می شود. بنابراین با تولید پیوسته انرژی، حتی در صورتی که قیمت برق ثابت باشد، باز هم این سود به حساب ها وارد خواهد شد.

صاحبین ژتون های شرکت WePower با فرض آن که شرکت تأمین کننده در منطقه آن ها نیز مستقر باشد می توانند از این برق استفاده کنند. اگر فرد سرمایه گذار ارتباط خود را قطع کند، شرکت WePower به راحتی سهام های خود را در بازارهای مختلف به فروش می رساند. تمامی این خرید و فروش ها قبل از تولید برق شروع شده است و در زمان تولید برق تمامی این موارد در زمان پرداخت سود در نظر گرفته می شود.

انرژی سبز

راهکار برای کاهش مصرف برق برای استخراج ارزهای دیجیتالپروژه‌ ۴NEW قصد دارد با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین، یک اکوسیستم دوست‌دار محیط زیست بسازد که نیروی برق را با استفاده از دستگاه‌های تولید برق از زباله بدست می‌آورد.

روش کار این پروژه بسیار ساده است، فرایند تصفیه و تبدیل زباله به مواد طبیعی، انرژی موردنیاز برای فروش به شبکه‌های برق کشورها یا انرژی لازم برای انجام عملیات استخراج ارزهای دیجیتال را در مزارع استخراج (Mining farm) تولید می‌کند.

هزینه تولید انرژی از این روش، از محل درآمد حاصل شده از طریق سرویس‌های جمع‌آوری زباله و فروش محصولات جانبی که در فرایند تولید برق تولید می‌شود، تامین می‌گردد. این کار تضمین‌کننده ادامه عملیات بصورت پایدار و با مقدار اندکی سود یا سربه‌سر خواهد بود.

هزینه ۱ کیلووات برق در طول ۵۰ سال گذشته بسیار پایدار بوده و با احتساب تورم، حدود ۰.۱۵ دلار قیمت داشته است. شایدبه دلیل نوآوری‌ها در تکنولوژی، ثبات قیمت برق در آینده نیز ادامه یابد.

با این حال، فاکتوری که بسیاری از اشخاص آنرا در نظر نگرفته‌اند، رشد انفجاری تکنولوژی بلاک‌چین در سطح دنیاست که باعث افزایش شدید در مصرف برق برای استخراج ارز می‌شود و می‌تواند قیمت برق را به میزان زیادی افزایش دهد.

پروژه‌ ۴NEW این فرصت منحصربه‌فرد را داراست که بتواند عرضه محدود این انرژی را به ارز دیجیتال خود (توکن KWATT) متصل کند. در این اکوسیستم، هر توکن KWATT متضمن ۱ کیلووات برق برای یک سال است. یعنی در واقع شما به تناسب تعداد توکن‌های KWATT که در اختیار دارید، صاحب مقداری انرژی برق خواهید بود.

/منبع: treehugger

https://zistonline.com/vdcdfk09.yt0996a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما