تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب : 62973
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چرام از آتش سوزی در جنگلها و مراتع منطقه "تنگ آب طسوج" در این شهرستان خبر داد.
تلاش برای خاموش کردن آتش جنگل‌های با دست خالی!
حبیب­الله پیوسته­گر افزود: این آتش سوزی ساعت ۱۰.۳۰ امروز چهارشنبه ۳۱خرداد ماه رخ داده است.

وی بیان کرد: این منطقه صعب ­العبور است به گونه ­ای که ساعت ۱۰.۳۰ از اداره با خودرو به سمت این منطقه حرکت کرده ­ایم و هم اکنون هنوز به منطقه نرسیده و در حال پیاده روی به سمت منطقه آتش سوزی شده هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چرام خاطرنشان کرد: تنها نیروهای منابع طبیعی این شهرستان در حال اعزام به منطقه هستند.

پیوسته­گر اضافه کرد: پوشش مرتعی این منطقه ضعیف است و بیشتر پوشش این منطقه درختانی همچون شن، بادام کوهی، گون، ارژن، بلوط و بنه است.

 

منبع: ایسنا

 

https://zistonline.com/vdcgwy93.ak9xu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما