استفاده از سیستم تهویهی مطبوع در کنار سوختهای فسیلی از مهمترین عوامل گرم شدن زمین در سالهای اخیر بوده است. استفادهی آنها در دفاتر، خانهها و کارخانهها بهصورت چشمگیری افزایش داشته و این موضوع باعث از رفتن تعادل محیطزیست شده است. بهعلاوه آنها باعث افزایش هزینهی برق شما نیز میشوند.







